سامسونگ سه مدل گوشی تاشو با صفحه نمایش کوچک‌تر می‌سازد

 سامسونگ سه مدل گوشی تاشو با صفحه نمایش کوچک‌تر می‌سازد

سری جدید تلفن هوشمند تاشو Galaxy Fold احتمالا در سال آینده با نام Galaxy Fold 3 به بازار عرضه شود. امسال سامسونگ Galaxy Z Flip و Galaxy Z Flip 5G به عنوان گوشی‌های هوشمند تاشو عمودی معرفی شدند.

سامسونگ گلکسی فولد ۳ دارای صفحه نمایش کوچک ۴ اینچی است. گلکسی Z Flip 2 دارای ۳ اینچی خواهد بود. طبق شایعات اخیر سامسونگ در پی ساخت سه مدل گوشی هوشمند تاشو جدید است.

این کمپانی داستان گوشی‌های تاشو را با گوشی گلکسی فولد از سر گرفت. سامسونگ پس از رونمایی از دومین گوشی تاشو خود گلکسی Z Flip به شدت مورد انتقاد قرار گرفت.

بر طبق شایعات بناست سامسونگ در سال آینده با سه مدل Galaxy Z Flip 2، Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Fold Lite پا به میدان بگذارد.

سامسونگ سه مدل گوشی تاشو با صفحه نمایش کوچک‌تر می‌سازد

Galaxy Z Fold Lite

این اولین بار نیست که شایعه ساخت دستگاه تاشو “Lite” توسط سامسونگ شنیده می‌شود. برخی ادعا می‌کنند سامسونگ سال آینده Galaxy Z Fold Lite را به بازار خواهد آورد. پیش از این نیز خبر ساخت این مدل گوشی وجود داشت. اما به نظر می‎رسد بودجه ساخت این گوشی صرف ساخت مدل‌ه‎ای دیگر شده است.

بر طبق آنچه به عنوان مشخصات این مدل از گوشی گفته شد؛ گلکسی Z Fold Lite دارای یک صفحه تاشو ۷ اینچی خواهد بود. نمایشگر کوچک آن بناست ۴ اینچی باشد. عجیب‌ترین شایعه‌ه‎ایی که در مورد این مدل به گوش می‌رسد یکسان بودن مشخصات آن با Galaxy Z Fold 3 است.

بیشتر بخوانید: نقد و بررسی گوشی Nothing Phone 1

سامسونگ سه مدل گوشی تاشو با صفحه نمایش کوچک‌تر می‌سازد

Galaxy Z Fold 3 دارای یک نمایشگر کوچک

ظاهرا سامسونگ با تجهیز گلکسی Z Fold 3 به یک صفحه نمایش کوچک‌تر ۴ اینچی، یک قدم به عقب برمی‌دارد. اگر این شایعه درست باشد، پدیرفتن آن برای طرفدارانش سخت است.

 نمایشگر ۴٫۶ اینچی گلکسی فولد اصلی بزرگ‌ترین نقطه ضعف گوشی از نظر تجربه کاربری و قابلیت استفاده بود. سامسونگ وقتی گلکسی Z Fold 2 را با نمایشگر بزرگتر ۶٫۲۳ اینچی روانه بازار کرد؛ این موضوع را تایید کرد.

هنوز مشخص نیست چرا سامسونگ با Galaxy Z Fold 3 یک قدم به عقب برمی‌گردد. این کاهش اندازه با توجه به قرار گرفتن دوربین سلفی که ظاهرا در پشت نمایشگر پنهان می‌شود؛ در تضاد است.

 همچنین گفته می شود Galaxy Z Fold 3 یک صفحه نمایش تاشو به اندازه کافی قوی دارد. به نظر می‌رسد می‌توان این مدل قلم S Pen داشته باشد.

سامسونگ سه مدل گوشی تاشو با صفحه نمایش کوچک‌تر می‌سازد

Galaxy Z Flip 2 دارای صفحه نمایش بزرگ‌تر ۳ اینچی

اگرچه سامسونگ نمایشگر جلوی Galaxy Z Fold 3 را کوچک می‌کند؛ اما این عمل برای Galaxy Z Flip 2 کاملا برعکس است. ظاهرا Galaxy Z Flip 2 صفحه خارجی ۳ اینچی خواهد داشت.

این مساله می تواند نحوه تعامل کاربران با Galaxy Z Flip 2 را به شدت تغییر دهد. یک نمایشگر بزرگ ۳ اینچی مطمئنا برای ویجت‌های صفحه قفل جدید One UI 3 مطابقت بهتری دارد. این مساله کاربران را قادر به انجام کارهای بیشتر بدون نیاز به نوتیفیکیشن می‌کند.

خرید انواع گوشی سامسونگ از فروشگاه دی جی لند

حسنا پرویزی

مطالب مرتبط