بهترین نرم افزارهای رایگان اندروید در ۲۰۲۱ (قسمت اول)

 بهترین نرم افزارهای رایگان اندروید در ۲۰۲۱ (قسمت اول)

 بهترین نرم افزارهای رایگان اندروید در ۲۰۲۱ را در دو قسمت معرفی خواهیم کرد. حدود ۱۲ سال از روزی که شرکت گوگل سیستم عامل اندروید را روانه بازار کرد می‌گذرد. آن روزها برخورداری از این تعداد بی‌شمار نرم افزاری که در استور گوگل شاهدش هستیم، غیر قابل تصور بود.

 بسیاری از این نرم افزارها رایگان هستند؛ پس برای اینکه گوشی خودتان را با نرم افزارها مزین کنید، تنها یک کلیک روی کلید دانلود با آن فاصله دارید. ولی باید در نظر داشت زیاد بودن تنوع نرم افزارها دلیلی بر خوب بودن آن‌ها نیست. پیدا کردن یک نرم افزار رایگان که به خوبی کار کند، همیشه کار ساده‌ای نیست.

چندین راه برای انتخاب بهترین نرم افزار برای کاربر وجود دارد. گوگل پلی استور برای کاربران قسمتی را در دسته‌بندی محصولات به نام Editor’s Pick انتخاب کرده است که معمولا بهترین نرم افزارها از نظر تولید کنندگان در آن قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: بهترین نرم‌افزارهای اندروید در ۲۰۲۱ (قسمت دوم)

همچنین طبق نصب‌های قبلی کاربر، نرم افزارهای مشابهی را به او پیشنهاد می‌کند. حتی می‌توانید با جستجوی نام نرم افزاری که دوست دارید، نرم افزارهایی که کاربری تقریبا یکسانی را دارند پیدا کنید. خواندن نظرات دیگر کاربران نیز خالی از لطف نیست.

با تمامی این تفاسیر در حجم زیاد نرم افزارهای اندرویدی، گم شدن بسیاری از نرم افزارهای خوب بی‌احتمال نیست. در حالی که نرم افزارهای ضعیف‌تر ممکن است بیشتر دیده شوند. برای اینکه مطمئن باشم بهترین نرم افزارها را پیدا و انتخاب می‌کنید، لیستی از بهترین‌های امسال را آماده کرده‌ایم.

Daily Planner - Just for today

برنامه ریزی روزانه با Daily Planner – Just for today 

این نرم افزار از بهترین نرم افزارهای رایگان اندروید در ۲۰۲۱ است. شباهت‌های زیادی به باقی نرم افزارهای چک لیستی روزانه دارد. شما لیستی از کارهایی که باید در طول روز انجام دهید را دارید. پس از انجام آن‌ها تیک‌شان را می‌زنید یا یادداشت می‌نویسید. 

چیزی که این نرم افزار را از بقیه متمایز می‌کند؛ تمرکز آن در نگه داشتن شما در زمان حال است. به گونه‌ای که تنها نگرانی شما انجام کارهای همین روز باشد. به گذشته و آینده فکر نکنید و ذهن آرام‌تری داشته باشید. بعد از انجام شدن وظایف مخصوص یک روز و پایان آن روز، تمام چک لیست تیک خورده پاک می‌شود.

با آغاز روز بعدی می‌توانید لیست جدیدی برای خود تهیه کنید. این روند به شما کمک می‌کند برای خود عادات روزانه مثبتی بسازید، زیرا که باید کارهای روزانه را به طور کامل انجام دهید تا دسترسی به روز بعد را برایتان فعال کند. Just for today روز را به صبح، ظهر و بعد از ظهر تقسیم می‌کند. این تقسیم‌بندی باعث می‌شود دید بهتری به زمان انجام دادن وظایف روزانه داشته باشید.

 

Color by Numbers Oil Painting

 

آرامش رنگ آمیزی با Color by Numbers Oil Painting

تعداد نرم افزارهای رنگ آمیزی بی‌شمار است. ولی به طور قطع این نرم افزار بهترین آن‌هاست. این برنامه از بهترین نرم افزار های رایگان اندروید در ۲۰۲۱ است. دارای صدها عکس پر از جزئیات و گوناگون است. روزانه به آلبوم عکس‌های این نرم افزار افزوده می‌شود.

در پایین صفحه رنگ‌هایی قراردارند که با شماره مخصوص به خود نام گذاری شده‌اند. در تصویر هم همان شماره‌ها حضور دارند. باید رنگ هر قسمت از تصویر را با توجه با شماره رنگ و تصویر شناسایی و رنگ کنید. به نظر آسان است ولی وقتی عکس پر از جزئیات باشد برای رنگ شدن به زمان زیادی نیاز دارد.

این کار شاید به نظر بیهوده باشد ولی به طرز شگفت‌انگیزی آرامش بخش است. حتی می‌تواند بازی سرگرم کننده‌ای برای کودکان باشد. اگرچه برای کودکان کار با مداد و ابزار رنگ‌آمیزی باعث خلاقیت بیشتری می‌شود. تنها مشکل این نرم افزار زیاد بودن تبلیغات است که با توجه به رایگان بودنش قابل چشم پوشی است.

 

Tattoodo

ایده طرح تتو با Tattoodo از بهترین نرم افزارهای رایگان اندروید در ۲۰۲۱

اگر به دنبال طرح و ایده جدیدی برای تتو هستید، Tattoodo جای مناسبی برای شروع است. این نرم افزار از بهترین نرم افزارهای رایگان اندروید در ۲۰۲۱ بوده و دارای تعداد بی‌شماری از طرح‌های مختلف تتو در قالب عکس است. می‌توانید بین این عکس‌ها طرح مورد نظرتان را پیدا کنید و ایده بگیرید.

با تتو آرتیست‌های دیگر آشنا شوید و پیگیر فعالیت‌شان شوید. می‌توانید عکس‌هایی که می‌خواهید را ذخیره کنید تا دوباره به آن‌ها دسترسی داشته باشید. اگر خود نیز تتو آرتیست هستید، می‌توانید برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. از نرم افزار تتودو به عنوان رزومه استفاده کنید و آثار خود را به نمایش بگذارید.

 

 

سوشال مدیا با Over

تزیین سوشال مدیا با Over

نرم افزار Over می‌تواند سطح صفحه‌های مجازی شما را چندین درجه بالاتر ببرد. Over پر است از ابزارهایی که می‌توانید با استفاده از آن‌ها طرح‌های زیبایی داشته باشید و روی صفحات سوشال مدیای خود به اشتراک بگذارید. سایز تصاویر متناسب با سایز صفحات معروف سوشال، تنظیم شده‌اند. می‌توانید به راحتی از بین آن‌ها انتخاب کنید.

فرمت خروجی نرم افزار png و jpg است. فونت‌های گوناگون، گرافیک‌های از پیش طراحی شده همه به شما کمک می‌کنند تا رنگ تازه‌ای به پست صفحات مجازی خود بدهید.

Sticker Maker

خلاقیت در چت‌ها با Sticker Maker از بهترین نرم افزارهای رایگان اندروید در ۲۰۲۱

اگر از واتس اپ استفاده می‌کنید حتما می‌دانید که این پیام رسان، فرستادن استیکر در چت‌ها را نیز فعال کرده است. با استفاده از نرم افزار استیکر میکر به راحتی می‌توانید با عکس‌های گالری یا از طریق دوربین گوشی یک عکس را گرفته یا انتخاب کنید.

 به راحتی دورگیری و تبدیل به استیکر کنید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. استیکرها با زدن یک کلید به راحتی در واتس اپ اضافه می‌شوند. می‌توانید تا ۳۰ استیکر در هر مجموعه داشته باشید که هر زمان بخواهید می‌توانید به مجموعه اضافه کنید.

علیرضا چرمچی

مطالب مرتبط

1 دیدگاه

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *